JAN
ZÁLUSKÝ

Zviditelňování firem, jejich příběhů
a produktů se věnuji už deset let. Během své kariéry jsem spolupracoval s korporacemi, 
středními firmami i živnostníky.
V roli šéfa contentového týmu
v mediálním domě Economia jsem byl u zrodu stovek digitálních
i tištěných projektů, díky kterým dali klienti o sobě vědět. Přehled
o trendech ve firemním obsahu jsem si rozšířil jako mnohaletý porotce prestižní tuzemské content-marketingové soutěže. Poslední roky pečuji o klienty prostřednictvím vlastního PR a contentového studia Writo.

Neslibuji zázraky a mediální slávu po zvednutí jednoho telefonu. Slibuji poctivou a pečlivou práci, která nakonec dává největší smysl. Ať jde o budování dobrého jména firmy
a jejích produktů, tvorbu firemního obsahu pro zákazníky, partnery či zaměstnance nebo produkci eventů, které si lidé zapamatují. Každé řešení navrhujeme na míru a s jasným cílem – oslovit správné publikum efektivně a srozumitelně.

Moje superschopnost? Rychle odhalím, kdy vám můžeme opravdu pomoci a kdy bude lepší vás nasměrovat na specialisty jinam. Když už se totiž do něčeho
s Writem pustíme, musíme vědět,
že jste si pro práci se jménem vaší společnosti vybrali ty nejpovolanější.

MARCELA
ŠTEFCOVÁ

Pomáhám značkám být vidět tam, kde na tom záleží. A nejen to – zajistím, aby si vás vaši zákazníci nejen všimli, ale i zapamatovali. Díky téměř dvacetiletým zkušenostem
v komunikaci a public relations rychle odhalím, co na vaše klienty zabírá, a vytvořím řešení, které funguje. Ráda pomohu i s eventy, interní komunikací či mediálním tréninkem.

Za svou kariéru jsem měla možnost spolupracovat se startupy
i zavedenými hráči v oblastech, jako jsou strojírenství, logistika, reality, finance, medicína, advokacie, energetika nebo IT. V minulosti jsem pečovala také o mediální obraz veřejných organizací, takže znám jejich specifika.

Moje superschopnost? Umím i ty nejsložitější věci vysvětlit v písemné i mluvené formě tak, aby jim každý rozuměl – ať už jde o odborníka nebo laika. Kombinuji logické
a technické myšlení s kreativitou, díky čemuž dokážu navrhnout řešení na míru, které bude nejen originální, ale také účinné.

KATEŘINA PIŠTOROVÁ

S více než 20 lety zkušeností
v korporátní komunikaci
a marketingu přináším do každého projektu hluboké know-how, energii a smysl pro strategii. Mnoho let jsem stála za komunikací technologického průmyslového gigantu Siemens.
V roli ředitelky komunikace
a marketingu jsem působila
u globálního technologického lídra ABB, zajišťovala komunikaci energetické firmy Woltair či se starala o klienty ze žebříčku 100 nejbohatších Čechů magazínu Forbes.

Vašemu brandu nabízím komplexní služby – od externí
a interní komunikace přes mediální vztahy až po krizovou komunikaci. Mojí výhodou jsou hluboké znalosti a zkušenosti
z oblasti budování reputace firmy. Zároveň se mohu opřít o výborné vztahy s klíčovými tuzemskými médii.

Mojí superschopností je schopnost rychle pochopit potřeby klienta
a navrhnout strategii, která má smysl – bez zbytečně utracené koruny. Každý projekt vnímám jako partnerství, při kterém společně tvoříme něco, co má skutečný dopad.

MIRKA
KREUZEROVÁ

Světu PR a komunikace jsem věrná přes dvacet let, pomáhala jsem zviditelnit řadu prestižních projektů a značek. Nastavovala jsem komunikaci prvního ročníku prestižního hudebního festivalu Dvořákova Praha, starala se o tuzemské mediální pokrytí klientů zejména z oblasti luxury – privátní letadla ABS Jets, Louis Roederer Champagne, Max Mara, Cartier, jachty Chris-Craft či pětihvězdičkový boutique hotel Alchymist.

Mé bohaté pracovní zkušenosti mají tři pilíře: politický marketing (mediální poradkyně primátora hl. m. Prahy), krizovou komunikaci (tisková mluvčí Fakultní nemocnice Bulovka v době pandemie covidu-19) a PR consulting. Moje superschopnost spočívá v rychlé orientaci v jakémkoliv oboru
a ve využití silných vazeb s médii
k dosažení vašich cílů.