
JAN
ZÁLUSKÝ
Zviditelňování firem, jejich příběhů a produktů se věnuji přes deset let. Mám zkušenosti ze spolupráce s korporacemi, středními firmami
i živnostníky.
V roli šéfa contentového týmu v mediálním domě Economia jsem byl
u zrodu stovek digitálních i tištěných projektů, díky kterým dali klienti
o sobě vědět. Přehled o trendech ve firemním obsahu jsem si rozšířil jako mnohaletý porotce prestižní tuzemské content-marketingové soutěže.
Od května 2023 pečuji o klienty prostřednictvím vlastního PR
a contentového studia Writo. Neslibuji zázraky a mediální slávu po zvednutí jednoho telefonu. Slibuji poctivou a pečlivou práci, která nakonec dává největší smysl. Ať jde o budování dobrého jména firmy
a jejích produktů, tvorbu firemního obsahu pro zákazníky, partnery
či zaměstnance nebo produkci eventů, které si lidé zapamatují. Každé řešení navrhujeme na míru a s jasným cílem – oslovit správné publikum efektivně a srozumitelně.
Moje superschopnost? Rychle odhalím, kdy vám můžeme opravdu pomoci a kdy bude lepší vás nasměrovat na specialisty jinam. Když
už se totiž do něčeho s Writem pustíme, musíme vědět, že dokážeme odvést tu nejlepší práci, která bude mít výsledky.

MARCELA
ŠTEFCOVÁ
Pomáhám značkám být vidět tam, kde na tom záleží. A nejen to – zajistím, aby si vás vaši zákazníci nejen všimli, ale i zapamatovali. Díky téměř dvacetiletým zkušenostem v komunikaci a public relations rychle odhalím, co na vaše klienty zabírá, a vytvořím řešení, které funguje. Ráda pomohu i s eventy, interní komunikací či mediálním tréninkem.
Za svou kariéru jsem měla možnost spolupracovat se startupy
i zavedenými hráči v oblastech, jako jsou strojírenství, logistika, reality, finance, medicína, advokacie, energetika nebo IT. V minulosti jsem pečovala také o mediální obraz veřejných organizací, takže znám jejich specifika.
Moje superschopnost? Umím i ty nejsložitější věci vysvětlit v písemné
i mluvené formě tak, aby jim každý rozuměl – ať už jde o odborníka nebo laika. Kombinuji logické a technické myšlení s kreativitou, díky čemuž dokážu navrhnout řešení na míru, které bude nejen originální, ale také účinné.